تقدیر ویژه متخصصین زنان از شرکت داروسازی درسا دارو در پانزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران

شرکت داروسازی دانش بنیان درسا دارو در پانزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران با محور اصلی سلامت زنان که از 16 تا 19 مهر ماه 98 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مرکز همایش های رازی برگزار گردید ، میزبان متخصصان زنان و مامایی بود وجدیدترین محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی نمود.

ریاست امسال این کنگره، که همه ساله توسط انجمن متخصصان زنان و مامایی ایران برگزار می شود، بر عهده آقای دکتر عبدالرسول اکبریان بود. برگزاری پنل ها و سخنرانی های تخصصی در حوزه سلامت زنان و بارداری، ویدئو ژورنال ها، کارگاهها و سمینارها و نمایشگاه جانبی از بخشهای مهم پانزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی بود .

شرکت داروسازی درسا دارو یکی از شرکت های دانش بنیان موفق و آغازگر تولید مکمل های حاوی ید در کشور است که در این نمایشگاه مورد استقبال ویژه متخصصین و رسانه ها قرار گرفت. تولید مکمل های حاوی ید ویژه دوران بارداری (قرص یدوفولیک و قرص پریناتال آی ویتا) از افتخارات این شرکت می باشد که در پاسخ به یک نیاز اساسی جامعه و با هدف ارتقای بهره هوشی نسل آینده به تولید انبوه رسید و در سراسر کشور توزیع شد. هم اکنون تعداد محصولات دارویی این شرکت به بیش از 70 قلم رسیده است و با هدف خدمت رسانی به جامعه و نظام سلامت کشور در دست توسعه می باشد.